søndag 17. juli 2011

isj,hvor ble det av sommeren???

ja, i dag har det bøttet ned med regn her:( så dagen i dag har blitt en inne dag, med daffing og avslapping på meg,lille gull og sambo,mens store gull har vært med bestekompisen sin i svømmehallen og kost seg der:)I går var jeg jo på loppis og fikk tak i noen go biter som jeg tenkte jeg skulle dele her:)



                      Denne søte hylla og norgesglassene.
Denne boksen forelsket jeg meg i med en gang,
syntes det er så nydelig farge på den!!!

     så denne blir nå brukt til og ha te og kaffeposer i .

   også ble det ei meierikasse til kjøkkenbenken
                         til og ha såpe og div vaskemiddel oppi:)

          Nå venter sofakroken og godisskålen på meg;)
                                        HA EN FIN,FIN KVELD!!!!!!

                                                    -KLEM TRINE-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar