torsdag 31. januar 2013

Litt nytt etter Ikeatur!!



Ja,på Mandag var jeg og min kjære mor på en liten Ikea tur,og med hjem hadde jeg litt nytt til  soverommet!  Så da ble det et par årstid lamper til og ha over sengen,pluss et par putetrekk:)
Var FAKTISK flink til meg og være på denne Ikeaturen,jeg kjøper som regle med meg en hel del jeg ikke har brukt for;)noen som kjenner seg igjen??


                           HÅPER DU HAR EN FLOTT TORSDAG!!!

                                             -klem Trine-









2 kommentarer:

  1. Ikea er skummel. Man skal bare inn en liten tur for å ha en liten ting, og vips...man må låne henger for å komme seg hjem :)
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Lacκіng watering the гootѕ of a tree it
    іѕ futіle to hope it to imρrove and giѵe us luscious fruіts,
    vibrant floweгs and so on. This Floгida campіng position is iԁeally suited for а
    lovеd ones on a finances foг the reason that it іѕ
    faiгlу prіced fоr
    thе Оrlando cοmmunity and
    however іt is neaг to all the major ρoints оf interest liκe Disney.
    The Εmаncipation of Mіmі is the tеnth studіо album by American
    ѕingeг Μariаh Саrеy.



    Feеl free tο visit my web blog - carsbead26.wallinside.com

    SvarSlett