fredag 26. august 2011

En liten oppdattering fra meg...

Hei og hopp;)Har vært litt stille fra meg på bloggfronten denne uka,har hatt syke barn og vært syk selv,haff..men nå er vi heldigvis friske og raske igjen alle mann:)Ja,åsså har jeg fått meg en ny god og suveren venn siden sist,nemmelig en ny og hendig håndstøvsuger hihi,åhhh så deilig og lettvint og ha når man har småtroll og hund i huset!!



Har også sydd litt i det siste b.l.a et par luer og brødposer, det er fortsatt like gøy, og jeg er overrasket over meg selv på syfronten gitt,hihi;)nå går jeg bare å venter på mere stoff fra stoff & stil som jeg har bestilt.Et nytt lite proskjet er satt i gang siden sist også,nemmelig en liten  hobbykrok til meg:)har funnet ut at det er veldig kjekt å ha en egen plass jeg kan sitte å sy,er så kjett å rydde det frem og tilbake hver gang!! bilder  av kroken kommer senere i helga:)

Ha en flott kveld!!!!
-klem Trine-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar