mandag 15. august 2011

Eplekake...

Ja, i dag er det passe høstvær til baking her hos oss, her er det øs pøs regn! Det ser ut til at det blir det resten av dagen også, så da blir det eplekake her i heimen i dag,nammm..

                                            EPLEKAKE

                                                 2 egg

                                            1,5 dl sukker

                                            100 gr smør

                                          2,5 dl hvetemel

                                          1 ts bakepulver
         
                                  2 epler,kanel og perlesukker
                        Stekes på 200 grader midt i ovnen i ca 20 min.




               HA EN GOD MANDAG!!!!!
                                     -Klem Trine-

                                      

1 kommentar:

  1. Heia Trine:) Takk for koselig hilsen hos meg:)
    NAM NAM den kaken så nydelig god ut- jeg er en stor kakespiser og elsker å bake. Ser at oppskriften din er maken til den jeg bruker, knallgod.

    Så fin blogg du har- legger meg til følgr hos deg:)

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Vera

    SvarSlett