torsdag 1. september 2011

Bestemors skap er ferdig!!!


Etter mye pussing og noen timers malejobb er endelig Bestemors gamle skap ferdig!
Syntes det ble så nydelig i hvitt,helt utrolig hva farger gjør!!!
Har også fått innredet det med b.l.a
Frokostserviset som jeg også har arvet fra mine snille Besteforeldre,serviset kjøpte dem da dem var nygifte tidlig på 50-tallet,kjempe moro at alle deler forsatt er like hele, etter så mange år,håper jeg klarer å ta like godt vare på det som dem har gjort!!





Ønsker dere alle samme en flott dag!!!
-klem Trine-

6 kommentarer:

  1. Det skapet ble jo bare nyydelig :)
    Glassdøren kom frem så fint :)
    Gratulerer:)))

    SvarSlett
  2. Å, det ble kjempefint:) liker godt det å ta vare på gamle møbler, og å male de hvis man kan. Gjenbruk og å ta vare på det gamle er viktig:)

    Bente

    SvarSlett
  3. Skapet ble kjempeflott. La meg som følger hos deg. Artig med nye blogger.

    Klem Bente

    SvarSlett
  4. Hei Trine! For et skap!! Utrolig lekkert!:))

    Velkommen som følger hos meg,koselig:))
    Stikker nok helt sikkert innom bloggen din igjen for her var det mye fint å se!:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint det gamle skapet ble!!! Ja, hvitt gjør alt mye penere :-) Skjønner at det må være ekstra morsomt, siden din mormor har hatt det. Kjempefint ble det!!

    SvarSlett