lørdag 3. september 2011

Deilig Lørdag!

Hei på dere!!

Her i heimen har det vært en skikkelig kose og daffe mornings;)tegnefilm og barna i pysj helt frem til halv 11,deilig det!!!!Nå er småtrolla blitt med min snille mamma en tur,slik at  jeg skulle få gjort litt her i heimen,er ikke like lett alltid med en snart 2 åring hengende i beina(alt går ihvertfall 100 ganger fortere når man driver uten barn;) )
Litt sying går det også i om dagen,fikk endelig stoffet jeg hadde bestillt fra stoff & stil på torsdag,så i går kveld  prøvde jeg meg på å sy lue og det ble tilslutt 3 stk:)
Kaffepausen ble visst litt lenger enn planlagt,så nå får jeg komme igang igjen med husvasken før trolla kommer hjem!

           HA EN FIN LØRDAG!!!!
                 -Klem Trine-

1 kommentar:

  1. Høres ut som en koselig dag :) Og så fine luer du har sydd da!! Imponert :)

    SvarSlett