mandag 5. september 2011

En deilig kopp med te..

 
              Slår aldri feil på en dag som denne!Her bøtter det ned med regn,en skikkelig høstdag er det her,men med gode blader og en  kopp med godt varmt drikke klarer jeg alltids å kose meg jeg;)
Her har lillegull fått feber igjen:( isj,er tøft for en liten kropp og begynne i barnehagen,masse nye basselusker!Husker hvordan det var med storegull da han begynte også,følte både han og vi gikk små dårlige hele det første året i barnehagen:(
 Var en tur på loppis i går,og der fikk jeg tak i noen godbiter b.l.a en gammel koffert,har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre med den enda,men tror det blir til oppevaring av leker på rommet til lillegull,men vi får se...;)
          EN RIKTIG GOD MANDAG ØNSKES DERE ALLE!!!
-Klem Trine-

2 kommentarer:

  1. Kjekt å kose seg litt ekstra på sånne dager! En kopp te/kaffe og et blad gjør susen :))

    Fortsatt god kveld til deg <3

    SvarSlett
  2. Hei:)
    ja barnehagestart kan være tøft for en liten kropp,
    Har tre jenter som har hatt alt av barnesykdommer i tur og orden:)
    Gleder meg til å se kofferten, det er bar så flott å pynte med:)
    ha en fortsatt fin dag!

    Bente

    SvarSlett